Twardy dysk

Autor: Marek <lewan_m_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 20:55:16 MET DST

    Wydawało mi się że coś wiem o komputerach a tu taki problem. Znajomy
miał win98 i dysk i cały komp chodził dobrze chciał zainstalować xp i nie
mógł. W serwisie powiedzieli że to dysk uszkodzony. To jest jakiś dysk 10GB.
Wiem to z drugiej ręki ale interesuje mi problem. Czy możliwe jest aby dysk
uszkodzony w 98 chodził, cały czas chodzi, i nie wykazywał błędów. Cóż
takiego jest w win XP.

M&L