Re: Pomocy! padnieta dyskietka

Autor: Marek <lewan_m_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 20:00:38 MET DST

Użytkownik "Ikit Claw" <ikit.claw@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ck39vi$np$1@news.telbank.pl...
> Witam,
> Potrzebuję pomocy.
> Zrobilem archiwum z programu magazynowego na dyskietkach.
> Przy próbie dearchwacji okazało sie że dane na jednej z dyskietek sa
> uszkodzone (bad sector).Plik z dyskietki jest czytany do 94% potem jest
> przerywana próba odczytu..Czy moze ktos mi pomoc w odzyskaniu bardzo
cennych
> danych? Czy sa firmy, ktore pomoga naprawic dyskietkę (lub plik), a moze
sa
> jakies narzedzia? NDD sobie nie poradził!
> Bardzo będę wdzieczny za pomoc.
> [...]
wyrzutów sumienia poszukaj na sieci easy recovery pro ver 6.0 i craca ( nie
mam linku aktualnego ale kolega nie dawno szukał i znalazł)
    można ściągnąć z sieci płyty "hiren,s boot CD" oraz "ultimate boot CD"
odpalić komputer z takiej płyty i tam jest dużo narzędzi. Jest tam między
innymi easy... oraz stary dobry disk editor i można z dysku odczytać
wszystko ale jest z tym trochę zabawy. Diskedit był w starym dobrym dosowym
NU to będzie najpewniejsze.
    Całego dysku raczej nie odczytasz. Ale dużą część
Powodzenia.
                        M&L
PS. wg mnie to NTG