XP 2000+ Thorton

Autor: witek <voldekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 18:21:35 MET DST

Czy da się cos jeszcze zrobić w nastepującej sprawie?

Otóż nie chce mi działać procesor z tematu.
Zachodzi podejrzenie ze sie przgrzal ale nie jestem
tego pewny. Uruchomiłem komputer z tym prockiem po
pierwszym wlozeniu i pochodzil z 15 min w ktorym to
czasie max temp osiagnal na jakies 5 min i bylo to 63 C (cooler (2000 rpm) i
radiator).
Potem wylaczylem komp i wlaczylem z powrotem ale juz sie nie uruchomil
komputer zaczal wydawac dzwieki typu dlugi dzwiek cisza dlugi dzwiek cisza itd.
(nic na monitorze sie nie pojawilo)
Wylaczylem komp i chcialem sprawdzic czy wszystko jest podlaczone(kable itd),
wyjalem tez procesor. Potem wlazylem proc z powrotem ale bez coolera bo
chcialem na moment tylko wlaczyc komp zeby zobaczyc czy ruszy bios ale nie
ruszył. Sprawdzalem u brata procek jeszcze raz z coolerem(tym razem ok
conajmniej 4500 rpm) i u niego nic w ogole zasialnie nie poszlo na plyte chyba
bo zero slyszalnej i widocznej reakcji ze strony plyty. Dodam jeszcze tylko to
ze po zamianie u brata procesorow z mojego na jego XP 1700+ zapomnial podlaczyc
coolera i bez chodzacego coolera uruchomilismy komp i siedzialem przed nim
jeszcze z 5 min(pod xp) poki sam sie nie wylaczyl w wyniku zabezpiecznia
prawdopodobnie przed wysoka temp procka lub nie podlaczonym coolerze.
Po podlaczeniu coolera ruszyl procek i system bez problemu!!!
Swoj procesor uruchamialem na nominalnej czestotliwosci 12.5 x 133 .
Nie podkrecalem go. Plyta na ktorej go uruchamialem to ABIT KT7A rev. 1.3 z
najnowszym biosem.

Moj Procek jest jeszcze na gwarancji czy ewentulanie uznaja mi reklamacje?

dzieki za uwage