Re: czy mysz optyczna bezprzewodowa wylacza sie???

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUN_TO_at_interia.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 16:50:49 MET DST

Dnia nawritował :) <Nameless> to:
> Wszystko działa wyśmienicie ale jedno mnie denerwuje (martwi) , nawet
> przy wyłączonym zasilaniu kompa, myszka caly czas jest aktywna i mryga w
> niej dioda, nie wiem czy dlatego ale baterie w myszcze wymienialem juz
> 5-6 razy a w klawiaturze jeszcze ani razu.

Ja mam gryzonia otycznego ze stacją dokującą do ładowania

> Czy to jest normalne??

Jak dla mnie to jest chory pomysł....

> Czy można zrobić tak aby myszka też była wyłączona zupełnie??

Wyjąć baterie??

> Pozdrawiam
>
> Andrzej
>
> PS . moj sprzet to Logitech cardless optical delux

To sie nie dziwie za takie zachowanie, u mnie trzeba pokręcić rolką albo
kliknąć żeby ją włączyć (bywa to wkurzające cxzasami...)

Mam TYPHOON RF OPTICAL MOUSE [40159] i nie wracam na kabel pod żadnym
pozorem.

--
Saper/nolin11
*******