Re: jak odzyskać dane z uszkodzonego dysku. stawiam żubrówk

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 16:43:47 MET DST

*Marek Lewandowski* napisał:

> znalazłem tam że jednak ktoś rozebrał dysk na świerzym powietrzu
> z sukcesem.

Samo rozebranie dysku to pikuś (patrz na mój wcześniejszy post).

> tytuł podmiana talerzy. I co wy na to.

Jeśli autor postu pisał prawdę, to ja bym mu osobiście pogratulował.
Ja próbowałem taką operację na kilku starych dyskach i kilku nieco
nowszych: Samsung SV1022D (10 GB), SV2044D (20 GB), Maxtor D540-X
(20 GB) i D740-X (80 GB). W każdym z przypadków, po wyjęciu talerzy
i ponownym ich wsadzeniu uzyskiwałem efekt terkoczącej kosiarki.
Mimo szczególnej staranności w przeprowadzanych operacjach, nigdy
nie udało mi się ponownie odpalić takiego dysku.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/