Re: niestandardowe odswiezanie monitora

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 13:42:35 MET DST

"danonwoj" <wdaniun@MAPSo2.pl> wrote in message
news:ck1j7f$qq0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> tak mówi nauka, ale czułem różnicę między 75hz a 85hz. >85hz nie ma
> sensu.
> Co do postu, to sądzę,że taki wraz ze zwiększeniem odświeżania powyżej
> zalecanego przez producenta może dojść do pogorszenia obrazu. Zatem
> wystarczy 100hz, i tak dużo.

Bardzo duze znaczenie na sposob "odzuwania" czestotliwosci wyswietlania
ma swiatlo zewnetrzne. Jak masz tylko swiatlo sloneczne to przy 75
bedzie dobrze, jak masz jazeniowki, energooszczedne, to bedzie sie 50Hz
interferowac i co jakis czas bedzie dla oka jasniejsza linia wyswietlana
i to daje bol oczu glownie. Nie wiem jak ze zwyklymi zarowkami, ale one
tak nie migocza.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl