Re: podlaczenia kompa do tv

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 11:58:09 MET DST

> Pewnie, że tak. Wie też Pan Archiwum. Dla kompletnych leni strona w
> sigu i
> TVout, co polecam średnio raz na tydzień...

Według moich własnych doświadczeń powodem może byś również zła jakość
kabla. Kupiłem gotowy kabel S-Video i obraz był czarno biały
(telewizor Nokia z jednym gniazdem SCART). Sam zmontowałem kabelek (z
ekranem podłączonym do obudowy wtyczki S-Video, kabelek 4 żyły w
ekranie ok 6 mm grubości) i kolor był.

--
Józef