Re: Modem Neostrada i zlacze Usb Problem Pilne Co robic...?

Autor: BArtek <bartek10_at_poczta.fm>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 10:45:58 MET DST

> Jeśli podłączyłeś modem razem z aparatem cyfrowym to spróbuj podłączyć sam
> modem. Modemy usb potrzebują do pracy 500mA zonk jest w tym, że 500mA to
> max co może dać gniazdko usb. Więc jeśli jest tam jeszcze podłączony
aparat
> to kompek po prostu nie wyrabia z zasilaniem :)

Sam modem zawsze podlaczalem (nic wiecej usb w tej chwili co modem) o aparat
chodzilo mi o to, ze w ogole dziala czyli usb jest sprawne jakby na to nie
patrzec.

> Poszukaj też najnowsze patche do USB dla twojej płyty głównej.
> Neostrada jakoś nie lubi produktów VIA...

Wszystkie zainstalowane.

Mozliwe, ze to cos z plyta glowna, mysle, ze najnowszy bios moglby cos pomoc
(nic innego nie przychodzi mi na mysl) chyba dzisiaj bede probowal z
najnowszym biosem - moze pomoze.