Problem z grami i grafiką - czarne linie na obrazkach

Autor: Ghost <duch_at_BEZSMIECIdesk.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 10:18:09 MET DST

Witam,

Mam ATI Radeon 9700 AIW. Mam taki problem, iż w każdej grze (OpenGL) przy
robieniu zrzutów ekranu (czy generowaniu grafiki przez grę i zapisie jej do
pliku) pojawiają się na obrazkach poziome, czarne linie. Jest to bardzo
irytujące. Próbowałem już włączać i wyłączać synchronizację, ale to nie to.
Zmieniłem sterowniki na najnowsze, instalowałem także sterowniki Omega
Drivers.

Nie wiem, z czego to się bierze. Czy ktoś miał podobny problem?

Pozdrawiam,
Duch

---