star lc-15, problem z instalacja

Autor: Szczesik <szczesik_at_r-net.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 09:59:37 MET DST

Witam,
Jak w temacie tyle,ze moze problem dotyczy bardziej drukowania. Drukuje
krzaczki.
Sciagnalem najnowsze drivery ze strony (jak mozna to nazwac najnowszymi).
Probowalem ja nawet zainstalowac jako typowa tekstowa i podmienic pliki
tty.dat i nic.

Jak ta drukarke skonfigurowac,zeby dalo jej sie uzywac? Dodam,ze instrukcji
oczywiscie nie mam ale istnieje taki programik pod dos-a, ktory wysyla dane
do drukarki, jak sadze dane dotyczace ustawien.

P.S. system win98

Pomocy

--
Michał Szcześniewski