Re: kupie 3 szt laptopów z prockiem Centrino

Autor: AcePL <ace[nospam>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 09:39:08 MET DST

Użytkownik "Lansjer" <kucharek@op.pl> napisał w wiadomości
news:ck1o3h$4mg$1@news.onet.pl...
> Gdzie we Wrocławiu lub okolicach można kupić laptopa o takich parametrach:
[Całkiem ciekawe parametry]
> Ile za taki jeden zestaw??
zależy.
Na allegro widziałem takie cudo z Centrino 1,4 za 3850

U nas mozna dostać nówki Aristo za circa 5000 netto
Masz po prostu pecha, bo wszystkie lap-y na Centrino to full wypas (FW 1394,
WiFi Lan, 10/100 LAN, Modem, IrDa, i inne takie)
Jakby co to zapraszam na Priva

> Interesuje mnie kupno 3 takich koputerów przenośnych za rozsądną cenę ;)

Jak hurtem to może coś się wymyśli. JW - na priva proszę.

Pozdrawiam
AcePL