Re: Dzielenie lacza w chello - lekki OT.

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 09:12:08 MET DST

> a czy twoja usługa nie wymaga unikalnego numery karty sieciowej ? jeśli
> tak to rozdzielacz nic nie da bo nie połączy z inną kartą niż serwer
> rozpoznaje.

Moj dostawca tez rejestruje mac karty i takie lacze rozdzielalem zarowno
kompem (LINUX) jak i routerem sprzetowym maja one zawyczaj mozliwosc
wpisania MAC`a na porcie WAN i po zawodach traktuje go jako karte sieciowa.
Najelastyczniejszym roziwazaniem jest linux ale ma wady niezbedny komp z
dyskiem z 1 GB mozna na dyskietce ale funkcjonalnie jest to zblizone do
Routera ktory nie szumi i jest mniejszy. CHello chyba daje staly adres IP
tylko nadawany dynamicznie to pozwala na postawianie servera WWW i poczty to
drugie jest przydatne jako ze posiadamy konto ktore niema ograniczen
pojemnosci (ile wolnego dysku) i maxymalnej przesylki i jest super szybkie
od strony LAN`u np. dostajesz soro emili ja np okolo 5 - 15 MB dziennie i
odbieranie tego na raz powoduje zawalenie lacza ale kiedy przychodza
sukcesywnie na twoj serwer nie jest to tak odczuwalne a odbierasz np 100 MB
po lanie.
Oj chyba sie rozpisalem

--
Pozdrawiam