Plustek OpticPro S28-problem z Action Manager32

Autor: Marek <gotan_m_at_wp.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 07:57:26 MET DST

Witam !
Mam problem z poprawnym działaniem aplikacji od skanera Plustek OpticPro S28
Action Manager32 pod WinXP+SP1. Po zainstalowaniu sterowników i
oprogramowania( wszystko według zaleceń producenta) i po podłączeniu
skanera, wyskakuje błąd podczas ładowania AM32, że nie może włączyć copy.exe
i fax.exe. Wyskakują komunikaty, o błędzie i na końcu pamięć nie może być
"written". Instalowałem kilka razy, zaciągnąłem najnowsze stery ze strony
producebta i nic, to samo.
Proszę o pomoc,
Pozdrawiam
Marek