Notebook Fujitsu-Siemens v200d ??

Autor: Yogiii <yogiii_at_hot.pl>
Data: Thu 07 Oct 2004 - 01:28:06 MET DST

w najbliszych dnaich planuje zakup notebooka
poczatkowo bylem zdecydowny na acere 4001LCi
ale jednak zrezygnowalem po roznych pemysleniach i rozmowach
w chwili obecnej wpadl mi w oko fujitsu siemens amilo v2000d
i tu pojawia sie pytanie czy to dbry wybor na sprzecik ten ma zastapic
stacjonarnego PC ( zero granai jedynie internet i filmy dlatego wazny jest
tv-out )
wiem ze grafika jest integrala z rame wiec ma zamiar dokupic 256 ramu
i moze zwiekszyc dysk z 40 na 60
wydaje mi sie ze za cen3 4500brutto ten sprzecik wydaje sie byc
bardzo interesujacym rozuiazaniem ale chetnie poznam wasze zdanie
opinie ewntualnie slucham jakis propozycj tzn jakies inne model
w podobnej cenie ( sam nic ciekawego nie znalazlem )
a tu daja win xp prof !!!!!! a raczej wszedzie spotyka sie wersje Home !!

bede wdzieczny za komentarze i opinie

--
Pozdrawiam
Yogiii ( Robert H )