Re: jak odzyskać dane z uszkodzonego dysku. stawiam żubrówkę

Autor: Filip Ozimek <filip_at_mielonka.polbox.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 21:23:49 MET DST

kamtzu <bender@wytnij.irc.pl> wrote:

> jak padla mechanika to pomoze tylko wyspecjalizowana firma
> za grube $$$

        No, bez przesady. Rozne legendy kraza na ten tamat, zupelnie jak
z naklejaniem paskow tasmy magnetofonowej na karty telefoniczne: wszyscy o
tym mowia, ale nikt nigdy nie probowal.
        Oddalem jednej firmie dysk do analizy (IBM Travelstar 30 GB),
ekspertyza wykazala sklejenie glowicy z talerzem a koszt odzyskania
99% danych to ok. 3850 zl netto.
        Wczesniej jacys 'specjalisci' w serwisie przekladali mu
elektronike ale spie***li ten dysk jeszcze bardziej.

--
Filip.