Re: pytanie, pewnie banalne

Autor: jan plucinski <janpluto_at_wp.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 19:40:12 MET DST

>JeÂśli dasz _skip_ a program podczas odzyskiwania danych napotka
>sektor, którego nie potrafi odczytać, pominie go i przejdzie do
>odczytu kolejnego sektora (odtworzony plik będzie miał mniejszy
>rozmiar, bo zostanie pozbawiony wszystkich uszkodzonych sektorĂłw).
>JeÂśli dasz _fill with zeros_, to w miejsce uszkodzonych sektorĂłw
>program wstawi do pliku zero, tak by zachować zgodno¶ć z rozmiarem
>oryginału.

ja ustawilem "skip" - program pracuje juz okolo 3800 minut,
32,7 MB - 15,9 tysiecy sektorow jest uszkodzonych;
program wcale nie omija zepsutych sektorow ale "mieli" kazdy z osobna,
podejrzewam, ze to bedzie jeszcze bardzo bardzo dlugo trwalo - ryse
oceniam na jakies 100 MB, nie jest to rysa na linii promienia ale
rownolegla do obwodu (lekko przechylona);

czy kiedy program przekroczy ta ryse to dalsza nieporysowana czesc
zapisu odczyta juz szybko? obawiam sie, ze nie ale moze ktos z Was juz
to robil;

pozd
Janek