Karta telewizyja - potrzebny kabel

Autor: Nameless <newsam_at_poczta.onet.pl.NOSPAM>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 18:57:43 MET DST

Prozaiczne pytanie...gdzie, najlepiej w necie, mogę kupić na metry "dobry"
kabel antenowy aby móc podłączyćmego kompa do kablówki która jest w innym
pokoju??

Czy są różne rodzaje kabli antenowych?? Chodzi mi o taki żeby był w miare
miękki i cienki, aby dawało się go łatwo zwijac...

Macie jakieś preferencje?? czy po prostu trzeba iśc do pierwszego lepszego
sklepu elektrycznego i kupic co jest??

Pozdro

Andrzej