Re: epox 8RDA+ vs 8RDA+PRO

Autor: MAc <mac_dx_at_tosiewytnie.poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 16:33:20 MET DST

> lol - porównywanie sb 5.1 z SS to nie jest dobry pomysł :) A jeżeli
> koledze specjalnie zależy na małym obciążeniu procka to audigy 2 też jest
> gorsze.

5.1 to ja mam, więc w ostateczności wsacdę, chociaż zawsze go uważałem
za zabawkę do gier (całkiem przyjemną). Jeżeli chodzi o przetwarzanie
wave'ow (z line-in) to z posiadanych przeze mnie najlepiej się spisuje
(szumowo) stary isowy SB64AVE.

Może ktoś wie - krążą plotki, że sound storma można "skłonić" do
"parasprzętowego" kodowania do 5.1 - czy ktoś może potwierdzić (lub
zaprzeczyć?

No i co z tymi płytami Epoxa - ogólnie

MAc
dzięki za dotyczczasowe