kontroler firewire TI

Autor: MAc <mac_dx_at_tosiewytnie.poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 15:13:51 MET DST

Problem dziwaczny - płyta na Via. Po wszadzeniu kontrolera FW (OEM na
texasie) wysiadł dźwięk - sb64AVE ISA. Natomiast pojawił się beep w
speakerze (w trakcie regulowania poziomu dźwięku).
  Podczas zamykania systemu pojawiał się "trzask" sugerujący, że dźwięk
się odblokował i usiłuje odtworzyć fragment wave'a "zamykanie".
Sprawdziłem przerwania - każde urządzenie ma swoje.
Wywaliłem blastera - uruchomiłem onboardowe ac97 - dżwięk się pojawił,
ale nieszczęsne bipanie z głośniczka pozostało. (dokładnie w momencie
puszczania myszy na suwaczku głośności (głównej)
Za dodatkowe trzaski i skrzeki obciążam AC97, więc nawet o nie nie pytam.
Czy ktoś ma pomysł co to może być?

Dodatkowe pytanie - na kontrolerze są dwie grupy zworek podwójna i
potrójna. przeznaczenie i ustawienia podwójnej znam - Za co odpowiada
podwójna??

Pozdrawiam wszystkich
MAc