Re: jak odzyskać dane z uszkodzonego dysku. stawiam żubrówkę

Autor: Mac <mac_at_wp.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 14:56:18 MET DST

> Witam, mam Maxtor'a 40 gigowego. Napewno siadła głowica bo przy
uruchamianiu
> terkocze jak zając w kiblu. Czy jest jakiś sposób aby odzyskać choć część
> danych z niego. Za pomoc będę wdzięczny nie tylko słowem. Pozdrawiam

Aby cokolwiek zaczac dzialac na rozkreconym dysku:
1 - wyspecjalizowana komora (sterylna)
2 - odpowiednie narzedzia pozwalajace na precyzyjne skalibrowanie

Chyba bardziej oplaci Ci sie skorzystac z uslug firmy odzyskujacej dane...

Ale czasem takie terkotania glowicy oznacza niestabilne polaczenie miedzy
glowicami a elektronika dysku

Pozdrawiam