Epox 4PLAI/4PDA3I + Celeron D HELP!

Autor: Elwis <hawajNO-SPAM_at_racer.com.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 11:06:27 MET DST

Pochwa!

Mam problem z w/w sprzętem. Miadowicie Po odpaleniu kompa procek trzymie
temp w okolicach 38-40 stC ale wentyj w ciągu niecałych 10 min rozkręca się
do 4500 a nawet 5000 rpm. Wyje ja diabli temp procka jush nie wzrasta no ale
na żadnej innej konfiguracji kompa tak nie mam. Rzecz się dzieje na obu
wymenionych płytach. U kumpla taka sama konfiguracja chodzi bez problemów.
Załadowałem najnowszy BIOS z Epoxa i ni chuchu... to samo. Macie jakieś
sugestie - może wentyl uwalony, a może jakaś sonda na mobo??

Pozdrowaśki
Elwis