Krakow - gdzie mozna wymienic swietlowki w LCD Philipsa

Autor: tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 09:30:02 MET DST

Witam,
Zdaje sie, ze siadly swietlowki w moim LCD (Philips 150S). Nie wiecie,
kto w Krakowie zajmuje sie tego typu naprawami (w serwisie Philipsa
poinformowano mnie, ze odsylaja LCD do Piaseczna, tam naprawiaja i
odsylaja z powrotem do Krakowa). Calosc odpowiednio dlugo trwa - i
kosztuje.

Chodzi mi o jakis sprawdzony serwis, ktory zna sie na tym, a nie zrobi
mi kaszanki z LCD.
Tr