Re: NForce vs KT600

Autor: Blesso <spam>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 23:37:57 MET DST

Uzytkownik "Michal Wysocki" <> napisal .
> musze wybrac jakis MB
> podobaja mi sie ECS KT600-A i ECS N2U400-A
________________________

to zalezy co juz masz
jak masz slabe pamieci RAM ,kiepski zasialcz to raczej KT600
jak chcesz "zylowac "sprzet to Nforce (ale na ECSie nie pozylujesz)

ja polecam Ci KT 600 nawet w wydaniu ECSowym
po pierwsze chpset ten jest stabilny _co np dla mnie jest pierwszorzedna
cecha( nie wspomne juz ze do pierwszych Epoxow na nforce (8RDA) strzelam od
razu z metrowej gumy do majtek )
po drugie -mniej sie grzeje -wiec nie musisz miec wiatraka na chipsecie (
jesli lubisz cisze - choc np Abit na KT 600 ma wentyl ale wiekszosc plyt
nie )
co do ECSa - to nie sluchaj ludzi ktorzy mowia " omijaj ECSa z daleka" -
firma jak kazda inna - sprzedajaca tani produkt _
ale takie K7VZA , P6IAT, K7VTA3, P6VAP to dobre plyty ( no chyba ze ktos
mial kiepski zasialcz )
ECS na Kt 600 to nic szczegolnego -ale za 190 zl nie ma co wymagac
(sam mam Asusa na takim chipsecie - i powiem Ci ze wiele to sie w wyposie
nie rozni- nie wspominajac nawet ze napiecia na procku nie moge obnizyc )
jak do normalnej pracy i gier to KT 600 idealnie
jak chcesz krecic procki xtremalnie to kup lepiej dwie sruby z nakretkami -
zawsze to bedzie lepiej procek "dokrecony "

poczytaj:
http://www.tomshardware.com.pl/motherboard/20030908/index.html

Blesso