SB Live 5.1 + WinXPSP2 = problem. (może NTG...)

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 23:14:27 MET DST

Witam.

Może ten post będzie NTG, ale kompletnie nie wiem gdzie się
z nim udać... Jednak dotyczy po trochu ogólnie komputera,
gier, sterowników, systemu operacyjnego...

Pokusiło mnie wczoraj o instalację Windowsa XP SP2 Integrated,
wcześniej po doinstalowaniu SP2 miałem problemy z dźwiękiem, ale
pomyślałem, że może cudem będzie dobrze jak zainstaluję system na
świeżo...
...i mogiła.

W Simsach 2 dźwięk skreczuje, grafa przez to przycina, w Richard
Burns Rally dźwięk się po chwili jazdy zamienia w potężny trzask,
boję się sprawdzać inne gry... Po prostu tragedia. Próbowałem na
sterownikach windowsowych i najnowszych creative + hotfix, nie
pomogło przekładanie karty po slotach PCI, wkładanie w PCI3
i przydzielanie IRQ5, po prostu nic nie skutkuje. Próbowałem też
sterowników KXProject, to samo. Pod XPSP1 działało bez problemów
na sterach creative i PCI3 IRQ5 (inaczej nie chciało), a pod SP2
nie chce...

Miał ktoś coś podobnego i to rozwiązał? Czy mam tylko 2 opcje
- kolejny reinstall i powrót do XPSP1, lub kupno nowej dźwiękówki?
Tego pierwszego nie chcę robić, podoba mi się SP2, drugie mógłbym,
ale tylko na coś sensownego i w miarę bezproblemowego.

--
Pozdrawiam
Peeter