Re: jaki monitor LCD 19"

Autor: Gofer. <zupelnie_at_fikcyjny.adres.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 21:52:32 MET DST

No właśnie, istnieje też papka kontr-marketingowa...
Otóż przypadki kiedy średni czas reakcji matrycy 25ms > 16ms mają charakter
anomalii i skrajności.
Krótko mówiąc w konkretnym przypadku monitora i jego modelu, wartość 16ms
MOŻE BYĆ naciągnana. Ale NORMALNIE i w przeważającej większości przypadków
średni czas reakcji matrycy16ms > 25ms

W uwagach o monitorach NECa umknęła mi jedna istotna sprawa - miałem na
myśli monitory 17''.