Eizo 21" -świszczy

Autor: Lio <2pac8.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 20:54:13 MET DST

Witam

Kupilem na allegro Eizo T962, obraz spoko, ale z monitora cały czas dochodzi
jakieś świszczenie, gdzieś tak po pół godzinie zaczyna się dodatkowo
pykanie tak jakby szereg wyładować elektrostatycznych ,
i gdzies tak po następnej półgodzinie te pykanie powoli zanika, ale niestety
świszczenie nie ustaje.
Zauważyłem żew zależności od rozdzielczości, ten dzwięk ma inną
częstotliwość.

Karte graficzną mam napewno sprawną Matrox G400, ponadto z moim
dotychczasowym monitorkiem Dell P992 wszystko było OK.

Co to może być? i czy można to naprawić?

pozdrawiam.