Cd-R na slocie a mala plytka cd

Autor: Manio <fbgen_at_b2.cy>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 20:35:59 MET DST

Witam
sprawa chyba lekko smieszna, potrzebuje podac stery do flashpena na
kompa z win98 a sa one umieszczone na malym cd takim jeszcze scietym na
rownoleglo z 2-ch bokow. Naped cd jest na slocie,
i pytanie - czy moge wlozyc te plytke do napedu i on ja odczyta i co
najwazniejsze czy ja pozniej odda :-)?.
Komp jest nie moj a naped cd na gwarancji wiec w razie polkniecia nie
bede mogl go rozkrecic. Przeniose stery dyskietka ale ciekaw jestem jak
slotowe napedy radza sobie z w takich przypadkach.

--
Pozdrawiam
Manio