Re: CMOS Battery low - co zrobić?

Autor: Jaroslaw Puchala <yarwax_at_yarwax.no-ip.orgx>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 19:28:59 MET DST

Użytkownik "Piotr K." <pk@idf.wywal.pl> napisał w wiadomości
news:cjsg4s$hd5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> CR 232S czy coś takiego. Ok. 6 zł. Jeśli inna, to lutowana, zespolona z 3
> ogniw ( niewiele drożej. Wylutuj i zanieś do najbliższego zegarmistrza na
> wzór). Jeśli Dallas, to kup nowe bebechy

http://allegro.pl/show_item.php?item=32423504 coś takiego?

Bo mi też chyba siada bateryjka a z Wawy gość jest i do tego znacznie niżej
niż te 6 zł co podałeś? Czy taka byłaby dobra? Czy może lepiej się szarpnąć
i kupić za troche drozej jakiegos Duracella lub Panasonica long life?

Pozdrawiam
Jaroslaw Puchala