Re: Który dysk wybrać?

Autor: Maciek <foto.amator_at_interiaDOD.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 19:15:18 MET DST

> W ten sposób to na każdy istniejący podzespół można znaleźć "opinię".
> Najlepiej nie kupuj w ogóle kompa bo coś się może zepsuć...
najpierw przeszukaj a potem sie wypowiadaj ;-) ja nie mowie o jakies jednej
opini ale to sa duze ilosci.
wiadomo ze wszystko sie moze zepsuc ale sa jedne bardziej podatne sa na
uszkodzenia a inne mniej.
forum jest po to wlasnie zeby na podstawie opini uzytkownikow wyciagnac
pewne wnioski o niezawodnosci podzespolow. takich danych nie ma w katalogach
ani testach!
oczywiscie kazdy ma prawo do wlasnego zdania i jak ktos lubi zawsze plynac
pod prad to jego sprawa :-)

Maciek