Re: [OT] Komputronik

Autor: MoUtHGLuE <babo_at_tlen.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 17:41:55 MET DST

> Od 23.09 czekam na realizację zamówienia.
No ja byłbym bardziej cierpliwy.. szczególnie jak coś znajdziemy w
atrakcyjnej cenie... Poza tym tam jest info dotyczące dostępności towaru
(chyba). Na niektóre rzeczy czekasz. Jak idzie kurierem to króciutko idzie..
Jak pocztą to może i ze 2 tygodnie iść bez winy sklepu.

> Od piątku moje zamówienie ma status " przekazany do wysyłki".
> Pan z magazynu szuka Pana z logistyki a że sie nie lubią to sie będą
> jeszcze długo szuuuukać.
> Co mnie podkusiło , sam nie wiem......

Zamówileś przez internet zawsze poczekasz.. ale jak każą czekać ci znacznie
dłuzej to:
1) Jak nie zapłaciłeś to nie odbierasz przesyłki i tyle.
2) Jak zapłaciłeś i bardzo ale to bardzo chcesz z zakupu zrezygnować, to
zwracasz towar w ciagu 10 dni i nie musisz podawac przyczyny.

I to tyle.

Pozdr