Re: glacialTech SilentBreeze 462 III

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 14:44:04 MET DST

Użytkownik "aDm" <a_d_m@op.pl> napisał w wiadomości
news:cju0ar$kre$1@news.zigzag.pl...
> Czy po docisnieciu radiatora do rdzenia procesora, a przed
> zalozeniem klamerek przekrecic wokol jego osi pionowej w lewo i prawo
> radiatorem czy bez kombinowania od razu załozyc klamerki ???

A niby w jakim celu? Po dociśnięciu pasta i tak dobrze się nałoży na
rdzeń. Myślę, że to prędzej zaszkodzi niż pomoże jak pasty zostanie za
mało.
Ja mam pytanie dodatkowe.
Czy ta oryginalna pasta jest dobra? Może lepiej usunąć ją i nałożyć jakąś
srebrną?
Robił ktoś jakieś testy porównawcze?

--
pozdrawiam