HP ProLiant ML350 + Sony DVD-RW

Autor: Tygrysek <taurus-ui.SKASUJ_TO_at_wp.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 14:25:27 MET DST

Witam!

Mam do serwera HP ProLiant ML350 G3 zamontować nagrywarkę Sony DRU-700A.
Niestety, gdy podłączona jat taśma IDE z tą nagrywarką (zasilanie nie ma
znaczenia) - serwer nie startuje. Tzn reaguje na przycisk power,
wentylatory ruszają, ale zgłasza błąd zasilania (zwarcie?). Mam wrażenie że
komputer restartuje się co kilka sekund. Podobny efekt przy nagrywarce
LiteOn DVD-RW DL (tak, wiem - środek też SONY). Napędy te są na 100%
sprawne. Taśmy wymieniałem, podłaczałem pod oba kontrolery, przekładałme
jumperki MS/SL/CS - bez efektu. Inne napędy CD, w tym jedna stara
nagrywarka działa OK. Najwyrażniej HP i SONY się nie lubią :-/ BIOS wgrałem
najnowszy, firmware-u nagrywarki nie ruszałem. Jakies pomysły (inne niż
zakup kontrolera IDE lub innej nagrywarki).

Pozdrawiam
Tygrysek