Re: Toshiba Satellite A60-332 - warto?

Autor: Łukasz <niski_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 14:22:14 MET DST

> Zauważyłem i odpisałem zanim doszedłem do tego posta :). Mam nadzieję,
> że podzielisz się uwagami na jego (notebooka) temat. Przed chwilą
> wróciłem ze sklepu gdzie obejrzałem go pobieżnie i zobaczyłem jak to na
> nim uruchamia się sławetny Windows XP HE. W sumie to i tak będzie służył
> głównie mojej kobiecie więc jakoś to przeżyję :), byle sprzęt był ok. A
> wygląd ma sympatyczny ale zapomniałem przyjrzeć się układowi klawiatury
> bo też słyszałem, że jest troche mało wygodny (prawy ALT wyleciał gdzieś
> daleko w prawo).
> [...]

Witam
Ja obecnie zastanawiam się nad:
Toshiba A60-662 C2,8 15" 512RAM 40GB DVD-R XP
Dokładnie chcę żeby przy używaniu Office'a, Photoshopa, Corela
śmigał bez dławienia się. Musi być wygodny i funkcjonalny (nie do gier)
Kusi mnie tu najmocniej 512 ramu i dvd-r.
Jednak Celeron 2,8, procesor, ktorego nie darzę sympatią wymięka przy
P4, ktorego wybrał nicram. Celeron ma najprawdopodobniej
128 kb cache. P4 bodajze 512 kb.
Mam taki sam problem. Kwota też do 5k. Chcę Toshibe, ale
strasznie ciężko się zdecydować. Nigdy jeszcze nie miałem Laptopa
i również chcę być zadowolony z zakupu.

Pozdrawiam serdecznie
Łukasz