Re: Ma³o miejsca

Autor: Tomgul <tomek_rsk_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Oct 2004 - 06:34:47 MET DST

> Jak mam siê pozbyæ komunikatu wyskakuj±cego co chwilê, ¿e koñczy mi siê
> miejsce na dysku. System Windows XP prof.

Mam ten sam problem
W zaleznosci jaka pojemnosc ma twoj dysk i ile partycji
ozna na nowo go podzielic lub inwestowac w nowy twardy dysk

Mozna jeszcze usunac niepotrzebne aplikacje tzw. porzadkowanie dysku, ale
chyba any wszystko dobrze pracowalo na partycji C musi byc gdzies ok. 15 %
wolnego miejsca
tomgul