Re: siec wireless

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 02:49:37 MET DST

Dnia 2004-10-05 01:03, Użytkownik marcin.d napisał:
> Poradzcie bo slaby jestem z sieci.
> Mam w notebooku port Wireless i chce polaczyc sie z innym stacjonarnym PC
> Czy jest jakas mozliwosc poza standartowym polaczeniem przez 2 sieciowki?

jest mozliwosc podlaczyc sie ad-hoc... bez AP...

> Czy kupic jakas karte wireless do PC i bedzie dzialalo? jesli tak to jaka ??
> CHce w notebooku udostepnic internet z PC, czasem sie przydaje...

wlasnie sobie namieszales... najlepiej jak zrobisz to z AP podpietym
zwykla sieciowka do PC...

z mojego doswiadczenia wynika, ze sa problemy z jednoczesnym
udostepnianiem zasobow pomiedzy kartami w-lan i lan... najczesciej
konczy sie to wstrzymaniem transferu na obu... problematyczne jest
ustawienie adresow bram... np. dziala do pierwszego restartu...