Re: DIN - czy da sie jeszcze dostac?

Autor: marcin.d <teddy-boy_at_o2.pl>
Data: Tue 05 Oct 2004 - 00:08:16 MET DST

no wlasnie... potrzebuje klawiaturki do starego kompa z takim
wejsciem. czy da sie to jeszcze dostac w sklepach komputerowych?
jesli nie, to gdzie tego szukac? mam dosyc malo czasu, a klawiaturka
jest dosyc pilna dla mnie. chyba ze ktos chcialby sie takiego czegos
pozbyc, to bardzo chetnie odkupie. lokazlizacja: poznan i okolice.

u mnie taka lezy moge ci ja odsprzedac/ oddac ????

pozdrawiam

gdyby cos to na priv