Re: Toshiba Satellite A60-332 - warto?

Autor: nicram <from_at_nowhere.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 21:39:56 MET DST

Dnia pon, 04 paź 2004 o 21:18 GMT .bartee napisał(a):

> A30 jest wczesniejsza seria od A60 i nie jest juz produkowany. A30 jest
> podobnie wykonany jak A60.
> Polecam serie A40 - zdecydowanie lepsze wykonanie.

Witam.
Czy jest znaczna różnica w wykonaniu? Co takiego jest innego w tych
seriach co je tak różni jakością wykonania? Chodzi mi o to czy to np.
głośniejsza klawiatura, niedopracowana obudowa, poluzowane zawiasy,
głośniejszy wentulator? Poszukałem Toshiby z serii A40 i w podobnej
cenie do tej z serii A60 jest niestety z procesorem mobilnym Celeron.
Jeśli założyć, że te 5000zł to kwota maksymalna jaką mogę wydać to
opłaca się dla lepszego wykonania poświęcić lepszy procesor?

Pozdrawiam,
n.

--
easy day was yesterday