Karta graficzna dla dzieciaka

Autor: tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 20:47:57 MET DST

Witam,
Musze zmodernizowac komputer swojego dzieciaka. Mam nowoczesna plyte
(MSI KT4AV), do tego Duron 1000 (wymienie na Semprona, jak jeszcze
potanieja). Chcialbym wymienic karte graficzna (Riva TNT, 32 Mb).
Mysle o czyms uzywanym, kupionym na Allegro, gdzie do 150 PLZ.
Plyta obsluguje AGP 4/8x.
Co sugerowalibyscie? Wszelkie zestawienia nie sa pomocne, bo dotycza
najnowszego sprzetu.

Gry maja byc sprzed 2 lat i starsze, tak wiec chodzi mi o rozsadny
kompromis szybkosc pracy/cena.
Dzieki za sugestie