stan wstrzymania

Autor: Sebastian <rvdga_at_interia.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 19:51:09 MET DST

Witam. Mam taki problem. Od pewnego momentu mój komputer po naciśnięciu na klawiaturze przycisku przejścia w stan uśpienia
(wstrzymania) wyłaczały się wszystkie wentylatory. Teraz spychać, że wyłącza się dysk, ale wentylatory chodzą. Poza tym kiedyś
komputer ze stanu swtrzymania wychodził nie przez poruszanie myszą ale przez naciśnięcie przycisku zasilania co było dobre, bo
zapobiegało przypadkowym "rozruchom". Teraz system reaguje na poruszenie myszą. Co się stało i jak to przywrócić?