HP PSC 2110 i 2175 - urzadzenia wielofunkcyjne.

Autor: Sslaus <sslaus_at_!NOSPAM!.o2.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 16:30:40 MET DST

Witam,
mam nastepujacy problem: jakis czas temu kupilem HP PSC 2110 czyli
drukarke+skaner w jednym, po jakims czasie okazalo sie ze plastikowy gietki
pasek ktory idzie za lampa skanera dotyka szyby, a co za tym idzie po jakims
czasie pojawily sie na szybie, od wewnetrznej strony, smugi. wymienilem
drukarke na nowa, potem na kolejna - ciagle ten sam problem (ewidentnie
dostalem nowy i nieuzywany egzemplarz). po interwencji w dziale reklamacji
zgodzili sie dac mi drukarke HP PSC 2175 - czyli nastepce tej ktora mam, lub
zwrot kasy.
Teraz pytanie: czy ktos moze ma HP PSC 2175 i czy tam juz wszystko jest w
porzadku, czy tez tez powstaja smugi? a moze to ja nie mam szczescia i u
kogos kto ma PSC 2110 nic zlego sie nie dzieje?
pozdrawiam
Sslaus.