Toshiba Satellite A60-332 - warto?

Autor: nicram <from_at_nowhere.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 15:39:51 MET DST

Witam.
Po przeczytaniu wszystkich wątków na temat notebooków od początku
sierpnia na tej grupie zdecydowany jestem na zakup właśnie tego modelu.
Prawie zdecydowany bo jeszcze chętnie poznam waszą opinię na jego temat,
ewentualne uwagi. Na to dlaczego akurat ten model wybrałem złożyła się
jego cena. Mam do wydania na notebooka maksymalnie 5000zł i ten jest w
podobnej cenie, ma mobilny procesor P4 no i wiekszość rzeczy, które mi
są potrzebne w notebooku. Głównym jego przeznaczeniem będzie zastąpienie
komputera stacjonarnego :) czyli internet, programowanie, troche pisania
w Open Office no i DivX. Żadnych gier. Waga nie ma znaczenia, czas pracy
na baterii też taki ważny dla mnie nie jest.
Czy Waszym zdaniem jeśli chodzi o tą granicę cenową to dobry wybór czy
sami polecilibyście innego?

n.

--
easy day was yesterday