Re: Plyta wieloprocesorowa

Autor: Adrian S. <adriansocho_at_publicenemy.pl_RTFM_AND_FUCK_SPAMMERS>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 15:23:28 MET DST

silent_scream wrote:

> tak, to jest ta 'dobra' seria :)

ale czy płyta da radę ?

> ale czy cel300@450 jest lepszym wyborem niz pII 350?

Patrzyłem kiedyś na porównanie Celeronków z P2, jedne i drugie były
puszczone normalnie oraz popodkręcane, i wyniki wskazywały na to, że
P2 nie zawsze były szybsze od Celków o zbliżonej częstotliwości.
  Ten test był stronie w stylu www.tomshardware.pl czy jakos tak.

 Ej, właśnie, skoro chcesz wsadzić P2 to raczej na pewno wiesz, że
płyta ma FSB 100MHz.

> i roznie to bywa z podkrecaniem, procek na jednej plycie spox sie
> podkrecil, ale juz kontroler ide nie wyrabial. a na innej bylo
> wszystko ok

to wina płyty a dokładnie kontrolera.

 Aha, co do zasadniczego pytania to Intele się wieloprocesorują bez
problemu, to z AMD-kami nie jest tak różowo.

 No i co do systemu, zobacz na www.microsoft.com które windowsy
obsługują więcej jak jeden CPU. Wydaje mi się, że z XP może być
cienko. Albo zainstaluj Linuksa, tu nie będzie problemu, tyle, że
MPlayer ZTCW toczy się jednym wątkiem czyli drugi procek dużo nie
pomoże....

--
Adrian S.
http://www.gentoo.org -> Gentoo Handbook