Jaki kontroler RAID???

Autor: Michal von Grotthuss <nospam_at_nospam.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 14:14:08 MET DST

Witam wszystkich grupowiczów,
Przymierzam się do kupna kontrolera RAID'owego na slot PCI na dyski ATA133.
Proszę o doradzenie czegoś dobrego a przy tym nie za bardzo drogiego.
Zaznaczam, że niedawno wziąłem na warsztat kontroler oparty o chipset
ITE8212 i nie będę tutaj przytaczać słownictwa, które użyłem w stosunku do
tego kontrolera, kiedy go testowałem.
Aha,
Na kontrolerze docelowo przewiduję mirror zrobiony z dwóch identycznych
Maxtorów 40GB.
Pozdrawiam wszystkich,
Michał