Re: Co to za plyta glowna CLAYTON ?

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 13:59:00 MET DST

> http://www.claytoncomputers.net/cfgsys/buildpc1.asp

Tam patzralem. Ale to nie to jezeli sie nie myle. To zupelnie inna strona.

> http://www.driverguide.com/

Nie szukam uniwersalnych sterow ale wszystkiego.

> Jak to nie wystarczy, to podaj łaskawco to co sie pokazuje na dole
> ekranu jak komputer startuje.

Z checia bym to sam sprawdzil, ale podczas startu widac tylko logo clayton i
zadne kombinacje klawiszy (nie trafilem) aby to zniknelo i pokazalo sie
normalne info startowe :(

Fantom