Re: Wymiana dysku w notebooku...

Autor: zUpKiEe <zupkiee[no-spam>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 21:27:01 MET

Teraz troche z innej beczki - chodzi o notebook Toshiba Satellite 4280, jak
juz wspomnialem czteroletni. Jest tam Celeron 500, sypniety dysk 5,7 GB i
320 MB RAMu. Czy ten sprzet jest w stanie obsluzyc HDD 40 GB? Wiem, ze to
zalezy od plyty glownej, ale nie mam pojecia jaka plyta jest stosowana w
Toshibach, a moze ktos juz probowal podobnych eksperymentow i wie ile ten
sprzet moze wytrzymac :] Chodzi mi generalnie o to jaki maksymalnie (chociaz
chyba ciezko okreslic konkretna wartosc) dysk moge wlozyc w komputer o tych
parametrach zeby bezproblemowo dzialal. Dzieki za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam