Re: Jak przechowywac baterie z laptopa by zachowac zywotnosc?

Autor: Marcin <wwww_at_nospam.com>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 21:02:01 MET

Witam

Użytkownik "Angus Mitrowicz" <angus_mitrowicz.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cm3eal$1qa$1@inews.gazeta.pl...

> - Czy lepiej jest ja rozladowac i schowac do szuflady

Akumulatora nigdy nie przechoiwuje sie rozladowanego!!
Jak nie chcesz uzywac, to ladujesz do pelna i tak zostawiasz.
A pozniej co jakis czas (np. co 2 miesiace) wyjmujesz
i ladujesz do pelna i znowu chowasz.
Jezeli akumulator bedzie dlugo lezal rozladowany
to zrobi sie z niego zwykly smiec.
Dlatego jak kupujesz nowy akumulato w sklepie to
jest on juz czesciowo naladowany (tzn. byl do pelna
ale poniewaz jakis czas lezal nieuzywany to sie troche
rozladowal).

> - czy moze powinna ona byc w kompie caly czas naladowana i doladowywana?

Raczej postepuj w ten sposob. Przy okazji zyskasz UPSa.

Pozdrawiam

Marcin