Problem z nagrywarka HP-wolne nagrywanie

Autor: K. <kadryjanowski_at_op.pl>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 12:31:11 MET DST

Mam nagrywarke HP 8x/4x/32x i moj problem polega na tym ze po przeniesieniu
jej ze starego kompa do nowego zaczela wolno nagrywac plytki. np. wskazuje
ze plytka bedzie nagrywana z szybkoscia 8x a nagrywa mi ta plytke 20min.
czyli jakby nagrywala 4x. gdy wloze cd-rw to zamiast 4x nagrywa mi 2x. Mam
Nero 6 i nie wiem co sie stalo gdy przeloze ta nagrywarke do innego kompa
dziala dobrze. choc na Nero6 nie sprawdzalem na innym komputerze. Jak
rozwiazac ten problem?