Re: Zdecydowanie najlepsza marka Notebooków?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 04 Oct 2004 - 12:30:51 MET DST

"Smerf" <smerf28@o2.pl> wrote in message
news:cjg9td$s1e$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Łukasz" <public@exploder.pl> napisał w wiadomości

> Sam zastanawiam sie nad kupnem takiego kompa.
> Gdzie bedziesz kupowal i za ile ? Moze jak polaczymy sily - bedziemy
> stanowic wieksza sile przetargową ;).

No u mnie w pracy ma dyrektor juz 2 lata i wielki sukces jak bateria mu
wytrzyma dluzej niz 30 minut pracy. Ma procka nie mobilnego 1,7GHz
Celeron, ale to niczego nie tlumaczy. Raz wymieniana na gwarancji, bo
padla matryca po 4 miesiacach uzytkowania. A i oni daja na baterie
gwarancje tylko 6 miesiecy, a ta bateria tak klapla, jak miala 8
miesiecy :-( Ale ja wypowiadam sie na temat tylko jednej sztuki.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl