Re: Czy MX200 32 MB to 1,5V?

Autor: topjes <nie_at_da.rady>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 17:49:38 MET

"maX" <aver@interia.pl> wrote in message
news:cm31v6$fcf$1@helios.nd.e-wro.pl...
> Koledzy napisali już wszystko, więc tylko dodam że duża większość płyt
Asusa
> ma zabezpieczenie - nie włączy się i zapali czerwoną diodę alertową po
> włączeniu zasilania ATX.

Dzięki wszystkim!!! :)))

I jeszcze pytanko na przyszłość - bo w styczniu planuję zakup jakiegoś
porządnego nowego GeForce (nieistotne w tej chwili jaki model). Czy karty
AGP x8 się czymś róznią jeśli chodzi o zasilanie? Chcę się tylko upewnić -
bo w tej instrukcji jest napisane "1,5V only". A coś tu kiedyś czytałem o
kartach 0,8V. Czy mam zwrócić uwagę przy zakupie takiej karty aby była 1,5V?

pzdr
topjes