Karty do edycji video

Autor: semp <semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl>
Data: Sun 31 Oct 2004 - 17:26:49 MET

Witam,
chcialem kupic karte do zgrywania analogowego wideo, ale nie moge znalezc
niczego co byloby dla mnie odpowiednie. W sumie juz prawie byle
zdecydowany na zakup Pinnacle DC10+, ale okzalo sie ze podobno nie mozna
wylaczyc w tych kartach sprzetowej kompresji MPJEG, a ja bym chcial
zgrywac nieskompresowane wideo na potrzeby dalszej obrobki bardzo
krotkich filmikow. Co moglibyscie mi polecic? A moze da sie jakos
wyloczyc sprzetowa kompresje w DC10+?

pozdrowienia
k.